შეფასების სქემა

წყაროებზე მუშაობის შეფასების სქემა


ქულა
1-4
5-6
7-8
9-10
დოკუმენტის ანალიზი
აღნიშნული ან გამოყოფილია ერთ ან ორ ფაქტი
ჩანს , დოკუმენტის შინაარსის წვდომა , არის დოკუმენტის მინიმალური ანალიზი
დოკუმენტიდან გამოტანილია ზუსტი ინფორმაცია , განსხვავებულია ფაქტი და ავტორისეული მოსაზრება ერთმანეთისაგან , თუმცა აკლია სიღრმე , კავშირები მოვლენებს შორის
დოკუმენტის ანალიზი ღრმა და საფუძვლიანია (  მოყვანილია ანალოგიები , გამოყენებულია პარალელები , დაკავშირებულია ფაქტები ) განსხვავებულია ერთმანეთისგან ფაქტი და ავტორისეული მოსაზრებები , დადგენილია წყაროს სანდოობა და ტენდენციურობა
ისტორიული კონტექსტის წვდომა
თითქმის არ ჩანს ეპოქის წვდომა
ჩანს ეპოქის გარკვეული ცოდნა , ზოგიერტი უზუსტობებით
ჩანს  ეპოქის  ცოდნა წყაროში განხილული საკითხების ანალიზისას
ჩანს ეპოქის ღრმა ცოდნა , გამოთქმული და დასაბუთებულია  ს განსხვავებული მოსაზრებები , ჩანს პოზიცია და დამოკიდებულება
წყაროს მთავარი საკითხების და ავტორის მიზნების განსაზღვრა
არ არის განსაზღვრული წყაროს მთავარი საკითხი
გამოყოფილია წყაროს  ერთ-ერთ - საკითხი
განსაზღვრული და გამოყოფილია მტავარი საკითხი , ჩანს წვდომა ავტორის მიზნებზე
გამოყოფილია მთავარი საკითხი , ავტორრის მიზნების წვდომა მკაფიოდაა გამოხატული ,  გამოტანილია წყაროდან მეორადი ინფორმაცია


Комментариев нет:

Отправить комментарий